Bledne Skaly 2014

Víkendové vítání jara bylo o poznání studenější než obě předchozí zimní akce.Zase jsme během dvou dnů zažili veškeré rozmary počasí.Hned na začátku v Hronově drobný deštík,který postupně značně houstl.Na vrcholku Boru a během noci sněžení.Odpoledne slunce a klidný měsíčný večer u táboráku.A následně v neděli k ránu mlhu a jako bonus pořádnou vichřicí.Plánovanou sobotní trasu jsme vhodně nastavili dvojím zblouděním na třiadvacet kilometrů.Bledné Skaly na vrcholku Bor,ale stály za námahu a v průlezech kde by zapříčený otylejší turista musel počkat až vyhladoví a pohubne jsme si s batohy na zádech a občas v rukách užili dost legrace a taky poztráceli část vybavení.To jsme ještě netušili,že po přečkání odpolední vánice v restauraci u Lidmanů budem další bludiště na Signálu procházet už při čelovkách.To už ovšem nebyla taková legrace zvláště,když nám mistr pádů Dalibor předvedl několik svých mistrovských čísel a při jednom pádu soutěskou si zvrknul nohu.Ráno jsme proto nejbližší cestou slanili pět kilometrů do civilizace na autobus.Před chvílí jsem s raněným telefonoval včera ledoval a dneska už opět funguje v práci,Jak by řekl Pavel T. to máme zocelený lidi a ukazuje se že dva roky vojenské základní služby jsou plně postačující.Konec dobrý,všechno dobré a ty Broumovky si pořádně projdeme někdy příště.

Poděkování:

Daliborovi-že to přežil

a všem ostatním účastníkům za super součinnost při záchranné operaci a to včetně přátel na telefonu